Billdal?

Nu sitter jag och kollar på Simpssons medans jag kollar lite smått på lägenheter och så.
Har hittat en "minilägenhet" i Billdal då det tar det en halvtimme att åka till skolan där ifrån så jag undrar om jag ska åka dit och kolla på den i helgen. Är Billdal ett bra område, har aldrig varit där, tror jag? Rummet är på 25 kvadrat så det fungerar ju att bo på.. Det fanns ett litet pentry och en toalett med dusch tror jag. Men jag vill ju gärna se den innan jag bestämmer mig för något..
Nu har Charlotte börjat läsa min blogg, jihooo! Thats really funny :)
Har bråkat med pappa och så, det suger!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: charlotte

Hej och hallå syster Forsell! ;) du är en pudding på två ben <3 är det en bra kommenter? Megapuss !

2009-11-04 @ 16:59:44
Postat av: Elin

Tjenare hjärtat ;) Jag vet att jag ÄR ;)<3 Pusssssss

2009-11-04 @ 17:01:11
URL: http://firstpinksquad.blogg.se/
Postat av: charlotten

Men jag är lite purken för att du ska lämmna mig för en 25:a :( Vi måste ha pyjamasparty någon gång ;) hihihihi i din 25:a

2009-11-04 @ 17:05:11
Postat av: Elin

hihihiihiih, det tycker jag! Om jag får den ;o

2009-11-04 @ 17:20:10
URL: http://firstpinksquad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0