Grattis 25 åringen Anna

Hejsvejs.

Nu har jag kommit hem från Annas 25års kalas, det var väl trevligt och så. De bjöd först på smörgåstårta sedan på tårt/kakbuffe med tryffeltårta, cheescake och äppelkaka. Nu tänkte jag kolla in ett avsnitt av Desperate Housewives, det som tillhör nästa vecka egentligen men jag kan inte vänta ^^,! Nu är det bara två dagar kvar i skolan (förhoppningsvis)..



Pappa och jag bråkade idag han sa att jag inte alls fick bo själv eller som inneboende hos någon utan att jag skulle bo hos han i så fall och det vet alla som känner mig att det verkligen inte fungerar. Jag sa det till honom också och då sa han att jag inte hade försökt. Så det är inte att försöka om man bor med någon i ett år och inte klarar av mer efter det?! Han sa att det var annorlunda då men hallå liksom det var bara ett halvår sen.. Känns skönt att bara skriva ur sig lite.

Skulle egentligen ha boxats idag men så fick jag ju reda på att jag skulle på kalaset, det känns lite surt för det var så länge sen jag boxades och hade verkligen sett fram emot det. Men men så blir det ibland..
Btw, var på gymmet i förrgår och såg Henke, har haft en crush i honom i dryga 3år han ser så himlans bra ut.  Mathias du behöver inte oroa dig, för det kommer aldrig bli något mellan mig och Henke. Men i alla fall, såg honom komma upp i från källaren, han stod och fyllde på sin vattenflaska och så, trodde att han skulle gå in och byta om. Säger till mamma att jag skulle springa lite på löpbandet, precis när jag säger det så vänder jag mig om och ser att han är på väg till det andra löpbandet, herregud tänkte jag. Vi gick båda upp på våra löpband, hälsade på varandra och började springa. För det första så sprang vi i samma hastighet och om inte det vore mest pinsamt så står mamma och vinkar och storler mot mig. Jag snubblade till på löpbandet x) Började känna mig lite trött efter drygt 10min och tänkte gå lite men NEHE precis när jag tänkte sakta ner så gjorde han det och det hade ju bara sett dumt ut om jag hade gjort det samtidigt så jag fortsatte och saktade sedan ner två minuter senare.. Rätt trött. Haha om ni hade varit där hade ni skrattat, tro mig!

Nu ska jag farma, kolla på DH sen sova.
Natti, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0