Ibland finns det sjuka konversationer!! <3

Älskling: har ni klätt ut er nåt idag eller? eller är ni tråkiga o vanliga?

Jag: jag är utklädd till ett läskigt otäckt skrämmande monster, ne men jag går som mig själv, är tillräckligt läskig så x)

Älskling: hahahahahaahahhahahahahahahaha, ja du är väldigt läskig utav dig själv

Jag: du vet jag har många hål som du kan stoppa pengar i (hörde det på tv)

Älskling: hahaha, självklart visst jag det!!! hur länge brukar åkturerna vara? hahahahahaahah

Jag: ÅKTURER?!?!?!?! du gör mig rädd, nervös, orolig, hemsk.. men vad menar du?

Älskling: inget XD

Jag: vadå åkturer? hur lång tid är normalt ?

Älskling: hahaha du sa att du hade många att stoppa pengar i jag trodde att det var någon slags åktur som man betalade för stoppa i en krona så får du åka i några minuter hahaha

Jag: jo men kom jag är sån hästkarusell där man rider u know, fast du e hästen

Älskling: hahaa jaaa och då är det ju du som rider mig,men nu vet jag!!!!!!

Jag: ja, så bra att du vet.. men va vet du ? egentligen ? men hur rider man dig? jag menar du är ju ingen häst eller kamel ?

Älskling: hahahahahaha XD jaaa det finns en spak, men det ska du inte ha händerna till om du trodde det.... man kan iofs använda händerna för att styra denna spak men det finns ett ännu bättre sätt att styra den spak på. och det gör genom att sätta dig på denna spak när den står i vertikalt läge och därefter använda hela kroppen för att få en ordentlig gungning på åkturen

Mathias, du är så söt hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Humor!!!!<3<3 fast jag tror inte nån annan än du o jag tycker detta är roligt haha

2009-10-31 @ 21:13:50
Postat av: Elin

hahahaha joo Anna tyckte det xD

2009-11-01 @ 01:45:51
URL: http://firstpinksquad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0