Uppdatering

Eftersom jag inte riktigt har uppdaterat min blogg på sistonde så antar jag att jag ska göra det nu.
Idag har jag varit med massa vänner, från den ena till den andra.. Dagen började med Marielle sen familj sen åkte jag iväg och träffade Romina, Melody, Sahar, Elias, Ashii alla Iranier som inte kan prata svenska typ så min svenska just nu är dålig.. Åkte med Romina hem, sen åkte jag ner till stan och träffade Nadia. Mycket trevligt och länge sen :)
Vi hängde som luffare på Greenwich där vi satt och snacka med två killar som hon hade träffat för länge sen, fyra-fem år sedan och en av dem kom fortfarande ihåg henne. Det är sjuuuukt vilket minne. Sen när vi va på väg där ifrån så va det två killar som följde efter oss, sen vi frågade dom varför och de kunde knappt prata svenska. Jag sa till dom att de skulle sluta följa efter men de fortsatte, sen jag sa att Nadia's "pojkvän" hade folk ute på stan o allt sen att de skulle slå ner alla killar som kom och pratade med henne, dåå slutade de förfölja oss. Sen skulle jag ta bussen då stod dom utanför fönstret och glodde. Såg Nikolina, hon sa hej och sen snackade hon skit om mig till sina kompisar eller så, snacka om att det finns sjuka människor. Hon skulle egentligen ta samma buss som mig men stannade på hållplatsen för att inte behöva ta samma buss som mig ;s serri, har vi ens bråkat?
Nu ska jag kolla färdigt på Scrubs, ringa Älskling och sova.

Good night everybody!
Mathias, you're my heaven on earth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0