You were my only one.

Det var länge svårt att sova om nätterna, fastän det var länge sedan det var du och jag.
Du betydde så mycket för mig, jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig.
Jag vet att det aldrig kommer bli vi igen, nu har jag accepterat det men det gjorde länge ont i mig.
I början gick allt så snabbt för oss. Vi planerade vårt liv tillsammans.
På nyår friade du till mig, du sa att du älskade mig och barnet, det som vi aldrig fick.
Men på sommaren gick allt snett. Det var svårt att leva utan dig, allt efter det hade inte kännts rätt, inte som med dig.
Du var den enda. Du var min stora kärlek. Du var mitt allt.
Jag älskade dig som ingen annan.

♥♥♥

Nu är det över, jag har äntligen hittat en annan som gör mig lycklig, som fick mig att glömma dig.
Detta är mitt sätt att säga farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0